חייגו עכשיו : 077-803-9867

אפרת לאון

מרצה, מכללת עידן ההורות

בהשכלתי אני וטרינרית ומורה. אני אם לארבע בנות (שלוש בנות ביולוגיות וילדת אומנה), נשואה באושר ועוסקת בחינוך ובבנייה והובלת תוכניות חינוכיות-חברתיות כבר מעל 20 שנים. אני מלמדת ומרכזת במרכזים למחוננים כבר 16 שנים, מנהלת המרכז למחוננות ומצוינות בשדרות.

במשך השנים עבדתי עם תלמידים בגילאים שונים ובמסגרות שונות, נגעתי בכל מגוון האוכלוסיות. בכל עבודותיי מצאתי את עצמי מול הורים המחפשים את החיבור עם ילדיהם ואת המקום שלהם בבית, וילדים שזקוקים לתמיכה.

החלטתי למצוא דרך ולרכוש את הכלים הטובים ביותר ללוות את ההורים, שהם המטפלים העיקריים ובעלי ההשפעה הרבה ביותר על חייו של כל ילד. כך הגעתי ללמוד ב"עידן ההורות". כיום אני יועצת להורים לילדים בכל הגילאים, מתמחה בגיל ההתבגרות, בליווי משפחות עם ילדים מחוננים ובילדים עם הפרעת קשב וריכוז.

אני מאמינה במקום המרכזי של ההורה כקיר יציב, כעוגן וכנקודת משען לילד בכל גיל. אני מאמינה בבניה של שיח פתוח וערוצי תקשורת שיאפשרו להווי בבית להיות חיובי, תומך ונעים. אני מלווה משפחות גם במצבי קיצון, וגם סביב אירועים מורכבים, ומגלה שהקשבה והנחיה נכונה וממוקדת יכולות לייצר שינוי. החוויה הזו, של להיות בנקודת מפנה בחיים של משפחה שלמה, מביאה לסיפוק ולמוטיבציה שקשה להתחרות בהם.

Untitled-166
לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.