חייגו עכשיו : 077-803-9867

נעמה סבג שמש

מנכ"לית, מכללת עידן ההורות

שלום וברוכים הבאים לעידן ההורות, שמי נעמה סבג שמש ואני מנכ"לית מכללת עידן ההורות. אני גרה במושב טל שחר, נשואה ואמא לשלושה ילדים אהובים. בהשכלתי, אני בוגרת M.A בסוציולוגיה באוניברסיטה העברית, ו- B.A במדעי ההתנהגות באוניברסיטת בן גוריון. רכשתי כלים נוספים בלימודי הנחיית קבוצות, אימון אישי ולימודי גישור. את עידן ההורות הקמתי לפני כ-17 שנים, רגע לפני שהפכתי להיות אמא. עידן, בני בכורי הפך אותי לאמא ולימד אותי מהו אושר. אופיר, בני השני, לימד אותי המון על בחירות בחיים ועל שמחה מהדברים הקטנים בחיי היום יום. יהלי הקטנה – היא המתנה בה התברכנו, בן זוגי ואני, תודות לבורא עולם.

אני מאמינה שחינוך מתחיל במדעי ההתנהגות. התנהגות חברתית ואישית היא אבן הדרך והיא זו שתוביל אותנו לחינוך נכון. אני מאמינה שבחירת המילים היא מאד משמעותית בהעברת מסרים לילדים כי מילים מייצרות מציאות. אני מאמינה שלהורה יש כוח עצום והשפעה משמעותית על ילדו, לכן – תפקידנו הוא לברור מילים ולחזק את בטחונו העצמי של הילד תוך הענקת גבולות והכלה רגשית. היום, יותר מתמיד, אני יודעת שהעברת התורה של האינטליגנציה הרגשית לסטודנטים היקרים שלי ולמשפחות איתם אנו עובדים הם הייעוד השני שלי, לאחר האימהות שבשמה ולשמה אני כאן.

כיום – המכללה מאפשרת לימודי תעודה בתחום המשפחה ומספקת למאות בוגרים עבודה מספקת בתחום כל כך חשוב ומהותי כמו זה. אני מזמינה אתכם ללמוד אצלנו את מגוון תחומי המשפחה, להתפתח מבחינה אישית ומקצועית ולפזר את האור והיידע הלאה.
931466f9-bd32-4103-b32c-c5139e038fe4-300x300 3
לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.