חייגו עכשיו : 077-803-9867

גירושין -אפשר גם אחרת

גירושין

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

תכנית הלימודים המשלבת ידע תיאורטי מקיף ומעמיק בשילוב מיומנויות וכלים מעשיים הנדרשים לצורך התמודדות במהלך פרידה ופירוק התא המשפחתי. התוכנית מתייחסת לכל שלבי התהליך מרגע קבלת ההחלטה להתחיל בתהליך הגירושין עד להסתגלות שאחריה. לתהליך ישנו השפעה ישירה ומורכבת על הילדים ואנו מאמינים שאפשר גם אחרת.

דגשים מרכזיים בקורס

שיתוף הילדים וההסבר על הפרידה והגירושין תהיה שונה בהתאם לגילם. גם הסתגלותם לפרידת ההורים תהיה מותאמת גיל לכן הקורס ילווה בתיאורי מקרה רבים ושונים המותאמים לכל גיל וסיטואציה. נתייחס בתוכנית גם למצבים בהם ההורים מצליחים לקיים תהליך פרידה חברי וגם למצבים בהם הפרידה היא קשה. תרכשו ידע כיצד לרתום את ההורים לתהליך וגם כלים איך לעבוד עם צד אחד בלבד.
לתת כלים למנחי הורים בתהליך עבודה עם ההורים בתקופת הגירושין כדי למזער את הנזקים הן לזוג והן לילדים תוך שמירה על תקשורת בריאה ככל שניתן. בוגרי הקורס יוכלו לעזור להורים לתווך את התהליך לילדים מרגע הבשורה, דרך ההתנהלות בזמן התהליך ועד לפרידה בפועל.

גירושין -אפשר גם אחרת

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

התמודדות עם גירושין היא התמודדות מורכבת לכל המשפחה. לילדים ולזוג יש חששות רבים אל מול השינויים שיבואו, עם תחושת הכישלון, עם חוסר הוודאות לגבי ההמשך. בהשתלמות זו נתייחס לחוויית הגירושין כאובדן, ניתן מקום לתהליך הרגשי אותו חווים ההורים וכיצד הסתגלותם ותגובותיהם ישפיעו באופן ישיר על התמודדות הילדים וקבלתם את השינוי.

נשים דגש על

.הטלטלה הרגשית שחווים כל בני הבית בתהליך הגירושין יש מקרים רבים של חוסר לכידות הורית וחוסר שיתוף פעולה של אחד הצדדים דבר היוצר מעמסה רגשית על הילדים. לעיתים ישנו בן זוג חדש בתמונה אשר יוצר מורכבות נוספת.

נלמד להתמודד עם

פיתוח העמקה וניתוח של סיטואציות מורכבות, בדגש על יצירת תקשורת מקרבת ושיתוף הפעולה של ההורים, פיתוח ראיה רוחבית של הסטודנטים באמצעות ניתוח וחשיפה לנושא והרחבת ארגז הכלים.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

ביסוס התקשורת, התמקדות בשיח חיובי, דגש על שיקוף, הכלה ואמפתיה. שפת האינטליגנציה הרגשית מאפשרת לראות את הדברים מנקודת המבט של האחר ולהבין את החוויה ובכך ליצור שיתוף פעולה.

Untitled-172
טליה קנטור
Untitled-165
אסף דולינגר

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.