חייגו עכשיו : 077-803-9867

הכשרת יועצות שינה

שינה

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

קורס ייעוץ שינה משולב לתינוקות וילדים מעניק כלים יישומיים להבנת הגורמים לקשיי השינה ודרכי פתרונות מגוונים, המותאמים לצרכי הילד והתא המשפחתי. תוכנית הלימודים מורכבת מכלים פרקטיים לצד ידע מבוסס מחקר בנושא שנת התינוק והילד. גישת האינטליגנציה הרגשית שמה במרכז את מערכת היחסים עם הילד, צרכיו ההתפתחותיים ומאפייניו האישיים.

דגשים מרכזיים בקורס

התאמת תוכנית שינה פרטנית, המותאמת לגיל הילד, תהליך יום יומי שנותן בטחון לילד ולהורים, ומתייחס למסוגלותו הפיזיולוגית ולטמפרמנט הילד וכמובן לסגנון ההורות של הבית. תהליך נכון מורכב מבניית שגרה בריאה, סדר יום מותאם לילד, זמן איכות והרגלים נכונים אשר יהוו בסיס נכון לשינה בריאה. בתהליך כזה, המורכב מהשילוב של הפן הרגשי והפיזיולוגי הן של הילד והן הוריו, נקבל אחוזי הצלחה גבוהים שישמרו לאורך זמן.
להסמיך מנחים מקצועיים בתחום השינה בעבור הורים שמעוניינים בקבלת הדרכה וכלים. הידע הנרכש בקורס מאפשר ליווי פרטני תוך דגש והתאמה לאתגרים העולים בשגרת היום יום. תוכנית הלימודים המורחבת מאפשרת ליועצת השינה לדייק את הליווי על פי גיל התינוק/הילד והתפתחותו .

הכשרת יועצות שינה

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

תוכנית הלימודים מבוססת גישת האינטליגנציה הרגשית ומשלבת מספר תאוריות וכלים הנותנות מענה רחב לסיטואציות שונות ומורכבות העולות בתהליכי שינה בעבודה עם הורים. כדי להקנות הרגלי שינה נכונים חשוב לדעת ששינה היא תוצאה של התנהלות נכונה בבית ותלויה גם במצב הרגשי, יידע וכלים נכונים להורות.

גורמים רבים משפיעים על השינה: הפיזיולוגיה של השינה, התפתחות הילד, מצבו הרגשי של הילד, סגנון ההורות ורוגע בבית.

דרך ייעוץ השינה אנחנו גם נקנה להורים כלים של הקשבה, זיהוי צרכים של הילד, זמן איכות, מגע וקרבה, סדר יום ברור וטקס שינה מכיל שיעניק את הגבול בין הלילה ליום כאשר צרכיו הבסיסים של הילד מתמלאים ונוכל להתחיל עם תהליך שינה.

נשים דגש על

הפיזיולוגיה של השינה והחשיבות שלה, כיצד היא תשפיע על דפוסי שינה, הקשר הרגשי בין הורה לילד המושפע מדפוס ההתקשרות ומסגנון ההורות, האתגרים שמביאים איתם גורמי התלות המשפיעים על השינה, שגרה וסדר יום כתנאי הכרחי להקניית הרגלי שינה בריאים, סגנונות הורות והשפעתם ומתן מענה תמידי לבכי.

נלמד להתמודד עם

הקשיים שעולים בתהליך השינה, סגנון ההורות השונה. טמפרמנט הילד ולינה משותפת. אנחנו מאמינים שכל משפחה היא שונה וצריך להתאים לה תהליך עבודה אישי ומדויק עבורה.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

ביסוס דפוס ההתקשרות בין ההורה לתינוק, סיפוק צרכי התינוק, דגש על שיקוף, הכלה ואמפתיה. שפת האינטליגנציה הרגשית מאפשרת לראות את הדברים מנקודת המבט של האחר ולהבין את החוויה של התינוק ובכך ליצור אינטראקציה בריאה וחיובית בין התינוק להוריו.

פרקטיקה ותהליך עבודה

נלמד לשאול את השאלות הנכונות, להבין בין השורות גם את מה שלא נאמר, נלמד לבנות שאלון מעמיק להורים, לנתח אותו באופן מקצועי ולבנות תוכנית עבודה מעמיקה אשר תשנה את הרגלי השינה ותיצור שגרה וסדר יום בריאים המותאמים לבית. אנו נלמד לקיים את המפגש עם ההורים וללוות אותם באופן צמוד ויומיומי תוך תמיכה מקצועית ורגשית עד להצלחת התהליך.

הרצאות אורח מהמומחים שלנו

הנקה ושינה - כי אפשר וצריך לשלב ביניהם. ליווי התפתחותי - שלבי ההתפתחות של התינוק והשפעתם על השינה.

Untitled-170
סתיו נחום
סיגל1
סיגל חדד
Untitled-177
עינב פרי

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.