חייגו עכשיו : 077-803-9867

הכשרת יועצים זוגיים

ייעוץ זוגי

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

הקורס נותן לכם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר להשתלבות בתחום. קורס הכשרת יועצים זוגיים הוא קורס מעצים המפתח אתכם הן בפן האישי והן בפן המקצועי. בקורס תלמדו כלים פרקטים רבים לעבודה בקליניקה עם יחידים, זוגות וקהילות שונות. תוכנית הלימודים בעידן ההורות היא התוכנית היחידה בארץ המשלבת גם לימוד ותיאורי מקרה בקבוצה וגם ליווי פרטני של תהליך התמחות אישי עם זוג, בליווי מנחה. ייחודו של הקורס הוא בשילוב תהליך עבודה קבוצתי ופרטני ששם דגש על לימוד תאוריות, תכנים, כלים יישומיים וטכניקות מעולם התוכן הזוגי בהם נשתמש בעבודה פרקטית עם הזוגות בשטח.

דגשים מרכזיים בקורס

בנייה ושימור מערכת יחסים בין אישית אשר רואה את החוויה של האחר, הדגשת הצורך בהקשבה, זיהוי דפוסי שפה שונים, מערך אמונות, ערכים וצרכים שונים אשר יכולים להשפיע על טיב ואיכות הקשר. כאשר אנו מודעים לשונות זו נוכל לרקום ולבנות מערכת יחסית מכילה אמפטית וחיובית .
להסמיך מנחים מקצועיים בעבודה עם זוגות, לבנות תהליכים ממוקדים ולהטמיע אותם לטווח ארוך. הידע הנרכש בקורס מאפשר הדרכה וליווי של זוגות הן במסגרת סדנאית והן במסגרת פרטנית. ההכשרה תספק כלים ויידע אשר יאפשרו להדריך ולהכווין את הזוגות להתמודד עם הסוגיות השונות בקשיים שיעלו בתהליך, כמו גם להחזיק תהליך ולקדמו לאורך הפגישות.

הכשרת יועצים זוגיים

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

שילוב תאוריות וגישות שונות המשפיעות על מערכת היחסים הזוגית ומבוססות על שפת האינטליגנציה הרגשית. בקורס נלמד שפה חדשה המושתתת על דיאלוג והקשבה, אמפטיה וכבוד.

נשים דגש על

ההשפעה הבין דורית בקשר הזוגי, תהליכים מודעים ולא מודעים בבחירת בן זוג, התמודדות עם שינויים במעגלי החיים השונים, דפוסי קשר זוגי ועבודה על שינוי הדפוס, התמודדות עם משברים, שימוש באימגו כשיח מקרב בקשר הזוגי, חמלה כבסיס לתקשורת מיטבית, קנאה והשלכותיה, בגידה ומשמעויותיה.

נלמד להתמודד עם

האתגרים במעבר להורות והתמודדות עם קונפליקטים בקשר הזוגי העולים סביב גידול הילדים.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

ביסוס התקשורת הבין אישית בקשר הזוגי, ראיית הדברים מנקודת המבט של בן הזוג, פיתוח תקשורת מקרבת, העברת מסרים חיוביים, שיח מכבד היוצר שיתוף פעולה ותחושת קרבה.

פרקטיקה ותהליך עבודה

נלמד להקשיב לנאמר בחדר הייעוציים ולהבין גם את מה שלא נאמר במילים, נלמד לשאול שאלות מנחות ולכוון את התהליך תוך שמירה על מרחב בטוח בחדר הייעוציים.

הרצאות אורח מהמומחים שלנו

נעסוק גם במיניות, אינטימיות, תשוקה ופערי תשוקה והשפעת הזוגיות על ההורות.

אביטל פוקס
אביטל פוקס
Untitled-173
אסתי גולדפלד
Untitled-163
קרן אילון
Untitled-178
צופית מטרסו

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.