חייגו עכשיו : 077-803-9867

הכשרת מנחי הורים לבני נוער

נוער אפשרי 1

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

קורס הכשרת מנחי הורים לבני נוער משלב בין תכנים מעולמו של המתבגר, לבין הבנת החוויה ההורית והמשפחתית, בתקופה של שינויים רגשיים ופיזיים בה הצורך בנפרדות ועצמאות גדל. הלימודים בקורס מבוססים על גישת האינטליגנציה הרגשית, השמה במרכז את התקשורת בין הורה למתבגר ורואה את המשפחה כמערכת. בקורס נלמד לשלב בין התפקיד ההורי לבין המרחב הנכון שיש להעניק לנער. בתוכנית נכשיר מנחי הורים שמלווים משפחות ומסייעים להן באופן מקצועי, בלימוד דרכי תקשורת חדשים להקניית אווירה נעימה ומקבלת בתוך המשפחה. אנו מתאימים את אופן הייעוץ לסגנון ההורות הקיים בבית, לגילאי בני הנוער ולצרכי המשפחה. בתהליך, ההורים מקבלים תמיכה והכוונה בקשיים היום-יומיים, תוך מתן סל כלים מגוון המסייע להם להתמודד עם האתגרים מול ילדיהם המתבגרים והבנת הדברים מנקודת המבט של הנער..

דגשים מרכזיים בקורס

הקניית כלים לשיח עם המתבגרים ודרכי התמודדות עם מצבים שונים של גיל ההתבגרות במסגרת המשפחה, תוך הכרה והבנת עולמו של המתבגר מבחינה רגשית, התפתחותית והתנהגותית. הכלים יאפשרו לנהל שיח במצבי התנגדות ומרד תוך מציאת פתרונות בהם הנער בחוויה שרואים אותו, מקשיבים לו ומאפשרים לו לקבל החלטות ההולמות את כללי הבית והמסגרת המוגדרת בו.
להסמיך מנחים מקצועיים בייעוץ והדרכה להורים לבני נוער, לבנות תהליכים משמעותיים בעבודה עם משפחות. הידע הנרכש בקורס מאפשר הדרכה וליווי של הורים, הן במסגרת קבוצתית לצורך לימוד תוך כדי שיתוף, והן במסגרת פרטנית עם התייחסות אישית לבעיות העולות במשפחה. בקורס נכשיר אתכם להתמודד עם דילמות או קשיים המתעוררים בין המתבגר ומשפחתו והקניית כלים לשיח בריא

הכשרת מנחי הורים לבני נוער

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

מאפייני גיל ההתבגרות, גישות ותיאוריות תומכות, שינויים קוגניטיביים ורגשיים, שונות ובידול כדרך צמיחה והתפתחות ,תחושת שייכות והתמודדות עם מצבי סיכון.

נשים דגש על

דפוסי החשיבה של בני נוער, עצמאות המתבגר וחיזוק מסוגלותו, בטחונו העצמי, בניית אמון כמוטיב מרכזי בתקשורת עם בני נוער, טכניקות מעשיות לשיח משמעותי, מרד הנעורים ומשמעותו, מצבי סיכון, התמודדות בתוך המערכות השונות בחיי המתבגר וגם בתוך קבוצת השווים.

נלמד להתמודד עם

להתמודד עם מצבים מאתגרים אצל בני נוער מכל קצוות הקשת כגון: נוער מחונן ונוער בסיכון.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

ביסוס התקשורת בתא המשפחתי, התמקדות בשיח חיובי, דגש על שיקוף, הכלה ואמפתיה. שפת האינטליגנציה הרגשית מאפשרת לראות את הדברים מנקודת המבט של האחר ולהבין את החוויה של הנער ובכך ליצור שיתוף פעולה.

פרקטיקה ותהליך עבודה

לקראת סיום הקורס ולאחר עבודת הכנה וניתוח מקרי בוחן וקבלת כלים ייעוציים לעבודה, נתחיל את תהליך ההתמחות המעשית שבמהלכו תתנסו בליווי הורים, תוך ליווי אישי ומקצועי של המנחה. ליווי זה יאפשר לכם להיות בטוחים בעצמכם וביכולתכם להתחיל לעבוד וליישם את כל מה שלמדתם במהלך הקורס.

הרצאות אורח מהמומחים שלנו

תזונה נכונה מאוזנת ובריאה פיזית ומנטלית, מיניות, התמודדות עם גירושין, הפרעות קשב וריכוז.

Untitled-167
חגית אבירם
Untitled-166
אפרת לאון
Untitled-165
אסף דולינגר

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.