חייגו עכשיו : 077-803-9867

השתלמות בהורות לילדים מיוחדים

מיוחדים

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

השתלמות בהורות לילדים מיוחדים מותאמת לצורך האמיתי שקיים היום בהכשרת מנחים לעבודה והדרכה עם המשפחות המיוחדות. בתוכנית הלימודים ניתן דגש על ראייה מחודשת שלנו את הילד והיכולת לתת מענה מדויק ועמוק לשילוב שלו בסביבה הקרובה, בחברה הקרובה ובמסגרות השונות.

דגשים מרכזיים בקורס

ההבנה וההכרה במורכבות שעוברת המשפחה, ההשפעות החברתיות והיבטים רגשיים. כיצד אנו כמנחי הורים נוכל לעזור, להכווין ולהדריך את המשפחות.
לתת כלים למנחי הורים להכיר את המשפחות המיוחדות, לדעת לתמוך באותם הורים, להבין את השוני בהורות מעין זו. הקורס גם נותן מידע ויידע על אוטיזם ועוד לקויות, כדי שנדע להדריך ולכוון את המשפחות, גם ברמה הרגשית, האישית והמקצועית.

השתלמות בהורות לילדים מיוחדים

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

תוכנית הלימודים מבוססת גישת האינטליגנציה הרגשית וחושפת את הסטודנטים לתאוריות וגישות טיפול שונות המותאמות ללקות. ההשתלמות תיתן כלים להתמודדות עם התנהגות מאתגרת ותרחיב בניתוח תיאורי מקרה מהשטח.

נשים דגש על

אתגרי השגרה שחווים משפחות מיוחדות ואיך אנו כמנחי הורים ננגיש את המידע ואת דרכי הטיפול השונות, נעזור לבחור את הטיפול המתאים למשפחה וצרכי הילד ונפרט בפניהם את זכויותיהם. חשוב גם לפרוט בפניהם את המסגרות החברתיות והחינוכיות השונות ולבחון את התאמתם לילד.

נלמד להתמודד עם

סינגור המשפחה מול החברה ומול מערכת החינוך, תרגול הדרכה להורים והכנתם לוועדות השונות, הכרת זכויות הילדים במערכת החינוך, ביטוח לאומי ומס הכנסה.

הרצאות אורח מהמומחים שלנו

התנהגויות מיניות, ויסות חושי, ניתוח התנהגות.

931466f9-bd32-4103-b32c-c5139e038fe4-1x300 11
דב ברמי
Untitled-174
אבישי כץ
אורן
אורן זך

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.