חייגו עכשיו : 077-803-9867

השתלמות בהפרעות קשב וריכוז

ADHD

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

הפרעת קשב וריכוז היא לקות נוירו-התפתחותית המשפיעה ישירות על תפקודים בתחומי החיים השונים. בעזרת תהליך עבודה נכון והעמקה בלקות נוכל להבין טוב יותר את הקשיים איתם מתמודדים ההורים. בתוכנית הלימודים נלמד להעניק את הכלים הטובים ביותר, הפרקטיים והרגשיים, כדי לעזור להורים בהתמודדות עם ילדי הפרעות הקשב וריכוז. נלמד את מהות הלקות, מאפייניה הייחודים ודרכי האבחון.

דגשים מרכזיים בקורס

בקורס נעבוד על בניית תהליכי עבודה עם הורים וניתוח תיאורי מקרה. נקבל כלים מעשיים להבין את קשת הרגשות אותם חווים ההורים והיכולת שלהם להתמודד עם הקשיים בחיי היום יום. בדרך זו, בה נראה את ההורים, נוכל לרתום אותם לתהליך משמעותי של קבלה, הכלה ועבודה פרקטית אשר תקל על האתגרים בשגרה.
ההכשרה תאפשר לנו כמנחים להבין את מקום ההורים בקבלת המצב ובהתמודדות עמו. נלמד כיצד להנגיש להורים את מגוון האופציות הטיפוליות לילדי קשב ולהתוות עמם את הדרך המדויקת ביותר עבורם ועבור ילדם, מתוך הבנה שלכל ילד תתאים תוכנית שונה ,שאף היא תשתנה לאורך הדרך. הקורס יספק כלים ומידע למנחי הורים להכיר את עולם הקשב וריכוז , לדעת לתמוך ולהכיל את ההורים ולהבין את האתגרים לעומקם. ההכשרה תאפשר לנו להדריך ולכוון את המשפחות, ברמה האישית, הרגשית והמקצועית.

השתלמות בהפרעות קשב וריכוז

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

היסטוריה של הפרעת הקשב במחקר, ניפוץ המיתוסים בנושא, הכרת הפרעת הקשב וריכוז מההיבט הנירולוגי פסיכולוגי והתנהגותי.

נשים דגש על

הבנת הלקות והתאמת תוכנית טיפול מתאימה המורכבת ממגוון טיפולים שונים: רגשיים, אלטרנטיביים ואימוניים. נרחיב על סגנונות למידה ככלי תמיכה, השפעת התזונה על ההפרעה והקשבה לקול ההורי.

נלמד להתמודד עם

סינגור המשפחה מול החברה ומול מערכת החינוך, תרגול הדרכה להורים והכנתם לוועדות השונות, הכרת זכויות הילדים במערכת החינוך, וגם מול ביטוח לאומי ומס הכנסה.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

פיתוח העמקה וניתוח של סיטואציות מורכבות, בדגש על יצירת תקשורת מקרבת ושיתוף הפעולה של ההורים עם הילדים, פיתוח ראיה רוחבית של הסטודנטים באמצעות ניתוח וחשיפה לנושא והרחבת ארגז הכלים. עבודת סיכום בקורס תאפשר לכם להגיע מוכנים לתהליך עבודה עם הורים.

אורן
אורן זך

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.