חייגו עכשיו : 077-803-9867

גמילה מחיתולים – זה אפשרי

גמילה מאושר 1

איך לומדים?

מה נלמד בקורס?

קורס הכשרת יועצות גמילה מחיתולים מעניק כלים יישומיים לתהליך גמילה נכון. תוכנית הלימודים מורכבת מכלים פרקטיים לצד ידע מבוסס מחקר בנושא גמילה. גישת האינטליגנציה הרגשית שמה במרכז את מערכת היחסים עם הילד, צרכיו ההתפתחותיים ומאפייניו האישיים.

דגשים מרכזיים בקורס

בקורס נעבוד על בניית תוכנית אישית פרטנית לכל משפחה, המותאמת לגיל הילד. נלמד כיצד לבנות תהליך ליווי, המתייחס למסוגלותו הפיזיולוגית, הרגשיות, ולסגנון ההורות של הבית. בגישת האינטליגנציה הרגשית נבחן כיצד לקבוע מתי ואיך נכון להתחיל בתהליך הגמילה בצורה מושכלת ורגישה שתביא לשיתוף פעולה והתקדמות בתהליך.
להסמיך יועצות גמילה מקצועיות בעבור הורים שמעוניינים בקבלת הדרכה וכלים. בהכשרה נבין את צרכיהן של משפחות שונות ונתאים את דרך העבודה באופן אישי לכל ילד. נלמד לבנות שאלון הוליסטי הנוגע בהורות בכלל וגמילה בפרט ועל פיו נבנה תוכנית עבודה מותאמת.

גמילה מחיתולים – זה אפשרי

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

הקורס יפגיש אתכם עם מצבים מורכבים בגמילה, קשיים שכיחים המאפיינים את התהליך ודרכים כיצד להתמודד עימם. גמילה מחיתולים הינו תהליך המעורר חששות רבים בקרב הורים, פעמים רבות הם אינם בטוחים מהו הזמן הנכון להתחיל את התהליך וכיצד לקיימו ביעילות מבלי לגרום לילד תסכול ועוגמת נפש. הצלחתה של גמילה מחיתולים קשורה במשתנים רבים שניתן לאבחן ולזהות ובהם מידת הבשלות הרגשית של הילד, המוכנות הקוגניטיבית ,עצמאותו וכן מודעותו הפיזית לאיברי גופו.

נשים דגש על

מוכנות הילד והמשפחה לתהליך הגמילה .כאשר צרכיו הבסיסים של הילד מתמלאים ניתן יהיה להתחיל תהליך של גמילה מחיתולים שיוביל לתוצאה הרצויה נשים דגש על דרכי התמודדות כאשר יש רגרסיות במהלך התהליך.

נלמד להתמודד עם

הקשיים העולים בתהליך הגמילה והיכולת שלנו לעזור להורים להתמודד עם רגרסיות ולהבין את הגורמים לכך. נשים זרקור גם על החוויה של הפעוט בתהליך תוך דגש על אינטראקציה בריאה וחיובית בין הפעוט להוריו.

פרקטיקה ותהליך עבודה

נלמד לשאול את השאלות הנכונות, להבין בין השורות גם את מה שלא נאמר, נלמד לבנות שאלון מעמיק להורים, לנתח אותו באופן מקצועי ולבנות תוכנית עבודה מעמיקה אשר תיצור תהליך גמילה נכון.

Untitled-177
עינב פרי
931466f9-bd32-4103-b32c-c5139e038fe4-300x300 3
נעמה סבג שמש

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.