חייגו עכשיו : 077-803-9867

קורס הדרכת הורים – הכשרת מנחי הורים לגיל הרך

גיל הרך אפשרי 1

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

קורס הכשרת מנחי הורים בעידן ההורות היא חוויה שלמה, שכוללת גם תהליך פנימי, התפתחות אישית, מחד- פיתוח רגישות ויכולת הקשבה ואבחון, מאידך- חוסן מנטלי ויכולת התמודדות עם אתגרים. הלימודים בקורס מבוססים על גישת האינטליגנציה הרגשית ,השמה במרכז את התקשורת בין ההורה לילד ורואה את המשפחה כמערכת. בקורס נלמד לשלב בין הסמכות ההורית לבין ההכלה והאמפתיה שיש להעניק לילד. אנו מתאימים את אופן הייעוץ בהתחשב בגילאי הילדים ובצרכי המשפחה בתהליך הדרגתי ,תוך יצירת שינויים והטמעתם במארג המשפחתי. תוכנית הלימודים נכתבה מתוך הבנה בצורך של הורים כיום לקבל הכוונה והדרכה בהתמודדויות המורכבות שלהם במסגרת מערכות היחסים המשפחתיות ומתוך אמונה כי ראיית הדברים מנקודת המבט של הילדים תייצר תקשורת חיובית ועמוקה בין ההורים לילדיהם.

דגשים מרכזיים בקורס

תקשורת נכונה במערכות היחסים השונות בתוך המשפחה : בין ההורים לילדים ובין האחים, תוך הכרות מעמיקה עם עולמו של הילד מבחינה רגשית , התפתחותית והתנהגותית.
להסמיך מנחים מקצועיים בייעוץ והדרכה להורים, לבנות תהליכים משמעותיים בעבודה עם משפחות עד להצלחה. הידע הנרכש בקורס מאפשר הדרכה וליווי הורים הן בקבוצות והן בליווי פרטני תוך דגש והתאמה לאתגרים ושגרת היום יום. בקורס נכשיר אתכם להתמודד עם דילמות או קשיים בבית.

קורס הדרכת הורים – הכשרת מנחי הורים לגיל הרך

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

תאוריות ושילוב מספר גישות חינוכיות שונות בהנחיית הורים, פסיכולוגיה התפתחותית ומודלים בתפישה ההורית.

נשים דגש על

הערכה עצמית, דימוי עצמי, פיתוח קשת הרגשות של הילדים, עצמאות ילדים רגשית ומעשית, יחסים בין אחים, קבלת אח חדש למשפחה, ההורים כמשפיעים, הסמכות ההורית והענקת גבולות נכונה, ביסוס יחסי הורים וילדים. כל אלו יחד יבנו בטחון עצמי אשר מהווה אבן דרך לצמיחה והתפתחות אישית.

נלמד להתמודד עם

מעברי דירה, כניסה למסגרות, אח חדש, התמודדות עם פחדים וחרדות (גם של הילדים...), גירושים, אבחון מוקדם של הפרעות קשב, גמילה מחיתולים, תקשורת בין אחים ועוד.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

ביסוס התקשורת בתא המשפחתי ,התמקדות בשיח חיובי, דגש על שיקוף, הכלה ואמפתיה . שפת האינטליגנציה הרגשית מאפשרת לראות את הדברים מנקודת המבט של האחר ולהבין את החוויה שלו ובכך ליצור שיתוף פעולה.

פרקטיקה ותהליך עבודה

נלמד לשאול את השאלות הנכונות, להבין בין השורות גם את מה שלא נאמר, נלמד לבנות שאלון מעמיק להורים, לנתח אותו באופן מקצועי ולבנות תוכנית עבודה מעמיקה המותאמת לבית ולמשפחה. אנו נלמד לקיים את המפגש עם ההורים וללוות אותם באופן צמוד ויומיומי עד הצלחת התהליך.

הרצאות אורח מהמומחים שלנו

מיניות לגיל הרך, הפרעות קשב, פחדים וחרדות, התמודדות עם גירושין.

Untitled-170
סתיו נחום
Untitled-169
ליאת ששון
931466f9-bd32-4103-b32c-c5139e038fe4-300x300 5
ארנה בר
סיגל1
סיגל חדד
Untitled-168
אביב כלש
Untitled-165
אסף דולינגר

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.