חייגו עכשיו : 077-803-9867

ליווי נשים וזוגות בהליך פריון

פריון

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

תכנית הלימודים משלבת ידע אינפורמטיבי מקיף ומעמיק בשילוב מיומנויות וכלים הנדרשים לליווי נשים וזוגות בתהליכי פריון. התוכנית מתייחסת לכל שלבי התהליך מרגע שברון הלב ולמשך כל התקופה. בקורס תרכשו מימוניות שונות כמו: הדרכה, תמיכה, הכלה ושיקוף, שבעזרתם תוכלו לתת מענה כוללני של ליווי רגשי בשילוב של כלים פרקטיים וידע מעשי על האפשרויות בתחום. כל אלו יאפשרו לכם לתת ליווי מקצועי לנשים וזוגות בקבוצה או במסגרת פרטנית.

דגשים מרכזיים בקורס

קבלת מענה הוליסטי הטומן בחובו ידע מקצועי ופרקטי בבחירות השונות במהלך התהליך כמו גם כלים למורכבות הרגשית, האישית, הזוגית והמשפחתית במהלך תקופה מאתגרת זו.
להסמיך מלוות לנשים וזוגות בתהליכי פריון כדי לתמוך, להכיל, להכווין ולהנגיש את המידע הרב בתחום ואת האפשרויות השונות בדרך להורות. נשים וזוגות רבים הכמהים להיות הורים יוצאים למסע לא פשוט מתוך רצון להביא ילד לעולם. תפקיד המלווה הינו לתת ליווי ותמיכה רגשית תוך הצגת האפשרויות שעומדות בפניהם, בכל שלב ושלב בתהליך.

ליווי נשים וזוגות בהליך פריון

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

שילוב ידע ומידע המנגישים את כל האפשרויות של דרכי הטיפול הקיימות. נתייחס בליווי למצב האישי, רגשי והזוגי בזמן התהליך כולו. תפקיד משמעותי של המלווה הוא ביכולתו להחזיק את התהליך ולתמוך תוך התייחסות לרבדים השונים: ביקורת עצמית וחווית הכשלון, פתיחות והקשבה לתחושות האישיות של כל אחד מהמשתתפים בתהליך, חיזוק התקשורת הזוגית, התמודדות עם המשפחה המורחבת וביקורת הסביבה.

נשים דגש על

נקודות המבט השונות של המשתתפים בתהליך: ההתמודדות הרגשית של האישה- בשל הטיפולים ואי הפריון והתמודדותו הרגשית של הגבר ותחושותיו בתהליך. נתייחס גם להבנת הפן הרפואי והפרוצדורה הרפואית ומשמעותיהם בכל שלבי התהליך, הכרת היסטורית ה-IVF ושיטות הטיפול.

נלמד להתמודד עם

ביסוס התקשורת, התמקדות בשיח חיובי, דגש על שיקוף, הכלה ואמפתיה. שפת האינטליגנציה הרגשית תביא למודעות עצמית והכרת התחושות האישיות, תגרום למוטיבציה לעשייה ותתרום לסתגלנות למצב וצליחתו בצורה הטובה ביותר.

פיתוח שפת האינטליגנציה הרגשית

פיתוח העמקה וניתוח של סיטואציות מורכבות כגון: התייחסות הסביבה, החוויה האישית של תחושת כשלון, ציפיות בן הזוג והתמודדות עם הזוגיות בדגש על יצירת תקשורת מקרבת ושיתוף הפעולה, פיתוח ראיה רוחבית של הסטודנטים באמצעות ניתוח וחשיפה לנושא והרחבת ארגז הכלים.

פרקטיקה ותהליך עבודה

מושגים רפואיים באבחון הבנת תהליכים מעודדי ומעכבי פריון, פתיחת תיק רפואי, בדיקות ההכנה לקראת התהליך הטיפולי.

הרצאות אורח מהמומחים שלנו

אחות מומחית, מוסמכת שתעסוק לעומק בכל נושא הטיפול הרפואי והפיזי.

ענת שרה מורד
ענת שרה מורד
לימור18256
לימור ברקו

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.