חייגו עכשיו : 077-803-9867

השתלמות בהנחיית קבוצות

הסדנאות שלנו

איך לומדים?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

הקורס יעסוק בתפקיד המנחה בהנחיית קבוצות, יצירת קבוצה תוך לימוד תקשורת אפקטיבית בהנחייה. נלמד לבנות הרצאה בצורה נכונה ונקבל כלים לבניית סדנה, החזקת הקבוצה וטיפול בהתנגדויות .

דגשים מרכזיים בקורס

קבלת כלים פרקטים אשר בעזרתם תכלו לההנגיש את היידע הרב שלכם, לכדי הרצאה/סדנא אפקטיבית וסוחפת. רכישת מיומניות ליצור דיונים ולהפרות את הקבוצה.
מטרת ההכשרה היא לספק למנחים ולמנחות הכשרה מעשית ותיאורטית כדי לעזור להם להתמודד ביעילות עם האתגרים שבהנחית קבוצות. ההכשרה מכילה למידה על יסודות ההנחיה, כמו יכולת ליצור תחושת ביטחון בקבוצה, ליצור תהליכים ומבנים מותאמים לקבוצה, ולפתח כלים וטכניקות ליישום בהנחית קבוצות. המטרה הסופית היא לאפשר למנחים ולמנחות ליצור חוויות מעוררות השראה ותהליכים של התפתחות אישית וקבוצתית.

השתלמות בהנחיית קבוצות

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

הקורס מתמקד ביכולות הניהול והתקשורת בקבוצה, ביכולת ליצור תהליכים מבניים וביכולת לפתח כלים וטכניקות להנחות ולהפעיל קבוצות בצורה מוצלחת.

נשים דגש על

הבנת צרכי הקבוצה והעברת המסרים בצורה ברורה ויעילה. ניהול הדינמיקות השונות של החברים בקבוצה. חשיבות התקשורת הלא מילולית ותפקיד המנחה כמנוף לצמיחה בתהליך הקבוצתי.

נלמד להתמודד עם

נלמד להתמודד עם העברת המסרים בצורה ברורה ויעילה וניהול הדינמיקה הקבוצתית.

פרקטיקה ותהליך עבודה

ההכשרה תקנה לכם כלים פרקטיים כדי שתוכלו להנגיש את הידע הרב שיש לכם לכדי סדנה שבנויה היטב, שגם תחדד את המיומנויות להחזיק קבוצה, לייצר דיונים מרתקים ולהתמודד עם התנגדויות אפשריות בקבוצה בצורה מקצועית ומכבדת. ההכשרה גם תעודד את הקבוצה לעבוד יחד, לתת מענה לדעות של כולם וליצור סינרגיה בין החברים.

אתיבן1
אתי בן מיכאל חז'ז

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.