חייגו עכשיו : 077-803-9867

השתלמות בשפת גוף

שפתגוף1

איך תעדיפו ללמוד?

בואו ללמוד איתנו במסלולים מקוונים בלמידה מרחוק. הלמידה תתאפשר באמצעות שיעורי זום וגישה חופשית למאגר הקלטות השיעורים בכדי שתוכלו להמשיך וללמוד את החומרים גם לאחר סיום השיעור. השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

מה נלמד בקורס?

שפת הגוף הינה השפה המדוברת ביותר בעולם. שפה זו משדרת מסרים רבים, חלקם נובעים מתוך הרגשות הכי נסתרים שלנו. מה משמעות המסרים הללו? בהשתלמות שמיועדת למטפלים נלמד כיצד לפענח את שפת הגוף בחדר הטיפולים על מנת להבין את המטופל והקושי שעימו הוא מתמודד, גם אם אינו נאמר במילים.

דגשים מרכזיים בקורס

שפת גוף היא שפה שימושית לכל תחום. כשתלמדו שפת גוף תגלו שאתם פשוט מבינים טוב יותר את העולם סביבכם, במיוחד את האנשים שבו. את הכוח האדיר הזה, אפשר לרתום גם לנושאים ייחודיים, ולקדם באמצעותו מטרות אישיות בחיים או תחומי קריירה שלמים. שפת גוף יכולה להיות לכם לעזר בעבודה, או בהתנהלות האישית, אפילו למציאה, שמירה וטיפוח הזוגיות!
רובם הגדול של המסרים בתקשורת האנושית מועבר באמצעות תקשורת בלתי מילולית. באמצעות ניתוח שפת הגוף נוכל לקרוא את המטופל, ולהבין את רגשותיו וחוויותיו טוב יותר. בהשלמות נקבל כלים לקליטה, הבנה ותרגום הסאבטקסט שיאפשרו לנו לייצר השפעה מכוונת על תת המודע בקליניקה.

השתלמות בשפת גוף

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

בקורס ננתח סימולציות ונחבר הלכה למעשה בין החומר התאורטי למפגש בקליניקה.

נועה18539
נועה לזרי
אתיבן1
אתי בן מיכאל חז'ז

המרצים

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.