חייגו עכשיו : 077-803-9867

השתלמות בשפת גוף למציאת זוגיות

Group 1844

איך לומדים?

מה נלמד בקורס?

השתלמות תעסוק במציאת זוגיות בדגש על פענוח שפת הגוף . נלמד לדעת בדיוק מה משרת אותך ומה פחות ואיך להתחיל לקרוא את הדייט שלך כמו ספר פתוח כצופה חיצוני וגם כאדם שנוכח בדייט. מה עושים בשניות הראשונות כדי ליצור רושם ראשוני טוב בדייט עם התייחסות לרושם הראשוני בעולם הדיגיטלי.

דגשים מרכזיים בקורס

שפת גוף היא שפה שימושית לכל תחום. כשתלמדו שפת גוף תגלו שאתם פשוט מבינים טוב יותר את העולם סביבכם, במיוחד את האנשים שבו. נשים דגש על פיתוח זוגיות טובה שמבוססת על תקשורת דרך הגוף שלנו באמצעות שילוב כלים ייחודיים , שבאמצעותם תדייקו את עצמכם בדייטים ותבינו מה משרת אתכם ומה משרת אתכם פחות.
להבין מהם השלבים שעוברים בדייט ואיך צולחים את השלבים האלה בצורה הכי טובה שיש? איך נשאיר "רושם אחרוני" הכי טוב שישכזה שיגרום לצד השני להיפגש שוב. להבין מהי "נוחות פסיכולוגית " ואיך נייצר אותה בעזרת שפת הגוף שלנו ונגרום לחיבור עמוק.

השתלמות בשפת גוף למציאת זוגיות

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מבוא

נשים דגש על

נלמד להתמודד עם

No data was found

המרצים בקורס

בנוסף להכל, הנרשמים לקורסים מקבלים גם...

לאחר סיום ההכשרה, הבוגרים והבוגרות יוכלו להצטרף לארגון המקצועי הבינלאומי לייעוץ ללא עלות. במסגרת ההצטרפות לארגון, תחשפו לאלפי בוגרים, ימי העשרה ועיון, שיתופי פעולה ונטוורקינג, התייעצות מקצועיות, מרכז הידע ופלטפורמה שיווקית לפרסום.

לשיחה עם אחד היועצים שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.